20110917

Nu ska ni få en uppdatering tänkte jag.
Efter att fyra personer på samma dag klagat på den nästan obefintliga uppdateringen.
Det värsta är att jag inte vet hur man börjar.
Så jag lägger in lite bilder och utgår därifrån. Ja så gör jag.
Jag har träffat Sara och Liam. Sara håller på att söker jobb och här har hon precis lämnat in en ansökan till en butik i Örebro. Det blir nog chef av henne ska vi se.
Vi hade semester en vecka och då hängde vi mest på olika caféer och Patric skaffade en mustach.
Öl har druckits på Rockbar såklart. Det var Live at heart med massa live band vilket gjorde att vi absolut inte fick gå längre än till toaletten och inte fram till baren. Killen som stod där lurade mig att jag var tvungen att gå ända till konserthuset för att få en öl.
Dessa två hade en diskution om att de tyckte Fanny var coolast i Örebro. Ja så var det. Eller hur det nu var.
Jag har tvångsfotat Simon som vanligt.
Vi har fikat lite till och min telefon som ligger där har sagt upp sig så jag har lämnat in den och fått en härlig lånetelefon som jag inte har några kontakter på. Med den kan man endast ringa, smsa och ställa alarm. Man kan inte ens använda internet på den och den har ingen kamera. Kul.
Patric har pratat i sömnen samma dag som telefonen sa upp sig.
Eftersom vi bor mitt i en flytt så har vi lite olika travar med kartonger lite överallt så mitt i natten så sätter han sig upp med sin telefon i handen och riktar den mot en av travarna och säger: Men här är ju din telefon! Eller vänta nu...det här är ju min telefon! Och tittar på kartongerna. - Ja säger jag, men jag ligger ju här.
Stackars honom att höra min röst komma bakom honom och stackars mig vars kropp kan förväxlas med kartonger.
Nu är det faktiskt sol ute och jag ska bege mig ut. Sen ska jag träffa Elenore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0