Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Dags för en ny punkt.

Mitt mål är att prova på att bo i ett annat land. För tredje gången blir det då, men jag känner mig inte riktigt klar med det där att flytta, även om jag kanske egentligen skulle vilja vara klar. Vill nöja mig, men varför nöja sig när det finns så mycket mer att göra, så mycket mer att uppleva och så många fler att träffa. Min dröm är för tillfället USA, även om det verkar krångligt med visum och allt tjafs, kan man inte bara få flytta som man vill? det är min värld också. Men jag förstår att Usa inte bara kan ta in massa folk hur som helst.
Nu ska jag ta tag i det här med att flytta utomlands - drömmen. Patric verkar inte vara allt för svår övertalad. Men det kanske inte blir så långt som Amerika. Kanske det bara blir Stockholm, eller andra sidan av rummet.
Som sagt, jag önskar jag kunde nöja mig, men varför, egentligen?

Kommentarer
Postat av: drömmen

sthlm låter jag som en bra plats :)

2011-03-16 @ 20:34:18
URL: http://yohannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0