15 Juli

Fredag!
 Nu är det äntligen fredag och jobbveckan är slut om bara två och en halv timma.
Idag tog vi lunch på ett OK istället för på I Anneli cafét. Hoppas det gick bra för Anneli ändå.
Putte har gjort sin första arbetsvecka på nya jobbet och det verkar som att han trivs.
I helgen vankas det fest både idag och imorgon, men vi känner nog in festen imorgon istället då vi inte brukar vara mycket till sällskap en fredag efter allt jobbande. Får se hur det går nudå efter min 25:e födelsedag, kanske jag aldrig mer kommer orka en fredag? Ni vet de där skyltarna som sitter i butikerna 'om du är under 25 så visa leg'. Jag har inte tagit fram mitt leg en enda gång sedan i måndags. Och ingen har frågat heller.




Kommentarer
Postat av: Michaela

Vilken fin bild på dig! Nä, nu efterv 25 är det kört. Ingen mer fest en fredag och bakis i två dagar ;) Bloglovin verkar inte alls funka, för jag får inga noteringar om nya inlägg från dig....

2011-07-18 @ 11:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0