Veckan i ord och inga bilder.

Så sällan som jag skriver i denna blogg så skulle man ju kunna leva i tron om att jag inte gör någonting alls, vilket är ganska svårt. Även om man inte ens skulle göra nåt så gör man ju alltid nåt. Även om jag bara skulle gå ut och köpa mjölk så är ju det ändå nåt. Kanske inte nåt att blogga om, om man inte bloggar väldigt bra och på så sätt får det till ett intressant inlägg. Menmen, jag har ju gjort mer än att bara köpt mjölk, (har jag ens gjort det?)
Jag har hunnit med ganska mycket faktiskt.
Var ute i lördags på ett ställe som serverar billig öl. Jobbat hela veckan varje dag,och även imorrn så än är det inte slut på det. Vart och tränat två gånger. Hängt med Johanna hela dagen efter jobbet i tisdags hemma hos henne i hennes nya härliga soffa. Efter det spontan-åt vi sushi. Mycket trevligt och gott! Igår trotsade jag träningsverken och hade ett givande pass på gymmet. Idag har jag träffat kära Sandra på ett fik i ett par timmar. Skulle egentligen gått till gymmet idag med. Nu har jag inget mer att skriva, vilken typ genererar i att jag bloggade lika mycket om att inte blogga som att beskriva hela min vecka. Jag bloggar inget bra. Varsågod. Och inte ens en bild har jag att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0