Vår!

Varje dag i tidningen så står det ju om solens upp och ner - gång. Tre minuter ändras det varje dag. Tre minuter, det är ju ganska mycket.(Idag går den ner 4 minuter innan jag slutar) Snart, mina vänner är det vår på riktigt. Håll ut.

Fram tills dess får ni lite inspiration vad man kan göra på våren


Njuta av fina blommor (de här höll i en vecka tror jag innan de var gröna stjälkar med svarta toppar)



Sola mot en vägg med Jakon och en Cola


Äta glass fast det egentligen är för kallt. Här i Norrköping med Anna och Jenny.


Dricka vin och ha picnic i en park. (detta en riktig uppstyrd picnic med riktigt poslin)

Bilder från arkivet från tidigare vårdagar.


Kommentarer
Postat av: Michaela

ahhhh, våååååår =)

2011-02-17 @ 13:45:25
Postat av: Michaela

ååååhhhhh vååååår

2011-02-17 @ 13:47:01
Postat av: frest

Men det där är ju Peter.. du vet min Ida som va gravid på p&l hennes ex ,dom va ihop i typ 100 år...

2011-02-24 @ 20:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0