My little Pony


Idag när jag hade lagt ett ärende på jobbet fick jag ett litet irriterat chattmeddelande från en av teknikerna att jag minsann inte kunde skriva på svenska när jag skickade ärenden till Ukraina. Svenska ligger visst inte på läroplanen där inte, och för övrigt visste jag inte att just det ärendet skulle ända till Ukraina. Hon sa att hon skulle komma ner och ha en liten genomgång med mig. Jag smet på rast, ut till kiosken för att köpa en dricka och när jag kom tillbaka satt jag med några och fikade. Fikade lite länge, och när jag kom tillbaka hade teknikern vart på min plats. Och eftersom jag inte hade låst min dator, och inte var på plats för hennes lektion bestämde hon sig lite lätt för att ändra lite på min dator. Jag blev dator-raped.



Hur kunde hon veta?

Kommentarer
Postat av: Michaela

hahahahahhaha men gud va roligt!!! vilken söt liten my little pony du fick =) Hon har ju humor den där teknikern =)

2011-02-07 @ 12:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0