Mjölby utgång

Drömmen kom hem till mig efter att alla hennes eftermiddagsplaner ställts in, sen åkte vi till Torget och träffade Ellen

Konstig bild med gigantiska läppar och jag ser jättekort ut.

Vi åkte hem till Ronny och provade glasögon.

Systrarna Andersson. Allt heter faktiskt havrrrrrrrre!

Vin hemma hos Ellen

Efter mycket ombyte var vi trötta verkar det som

En bild på Matte och Cristel när de inte hånglar.

Alla inne på Vattenhålet.

Efter det blev det korv och pepperoni på Sibylla och efterfest med resorb och världens längsta historia om ett möte med Ola Salo. Jag somnade i soffan mitt i allt och vaknar upp sex timmar senare och där ligger två hanar på golvet som Ellen strikt hade sagt åt dom att alla skulle sova i en hög. Ringde hem o ville bli hämtad för jag trodde jag mådde dåligt, men det gör jag inte visar det sig och alla andra skulle känna in bakishäng hos Matte eller hur det nu blev med det eftersom de inte fick komma in.

Nu försöker jag mest få tag i Patric, men det går inget bra. Snart får jag krama på han igen <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Lite förvirrat där på slutet, men det lät ju som du hade det trevligt iaf =)

2011-02-17 @ 13:39:30
Postat av: Linn

Patric hade somnat så det var därför jag inte fick tag i honom :)

2011-02-17 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0