Hemmåt

Onsdag redan, veckan går så mycket snabbare är man har en fin helg bakom sig! På fredag har jag planerat att bege mig söderut till Boxholm och Mjölby. Där är det alldeles för mycket fint folk som ska hinnas träffas och saker att göra. Drömmen ska hem samma helg och det gillas, även om jag fick ha henne förra helgen! Första gången jag kommer hem sedan Zita lämnade oss och det kommer förstås att kännas lite konstigt och tomt. Får se hur det går med det dära. I mina planer ingår, mamma, pappa, Mats, Johanna, Ellen (Matte ElinElin?), Emma förhoppningsvis. Tänkte ge mig på att laga middag åt familjen också!

Resen av veckan (idag och imorrn) har jag inga stora planer förrutom att träffa Johanna-Frest imorgon. Annars behöver jag vila ut mig tror jag, jag lider tydligen av trötthet!

Nu har jag skrivit ett inlägg helt utan smileys, jag tycker att de förstör lite med sin frånvaro. De har haft så mycket närvaro så att man uppfattas som allvarlig när de inte är närvarande. Påpekande från Mimmi som jag hade haft en hel mailkonversation där jag totalt (omedvetet faktiskt) hade uteslutit dom och hoon undrade vad det var frågan om. (Jag var tvungen att korrekturläsa om hela inlägget för att se om det hade smugit sig in någon, de glider ju så lätt in)


Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0