Det där med sömn

Efter att jag vaknade upp hos Ellen och panikringde hem för att jag ville ha lite tid hemma var jag otroligt trött. Jag låg mestadels i soffan och var inte mycket till sällskap, lyssnade inte på vad övriga familjemedlemmar sa, vilket resulterade i att jag tappade bort pappa ett tag, då han var ute och åkte skidor, fast jag trodde han var ute och gick och att jag skulle hämta han med bilen. Två mil åkte jag runt (inte körbar för fem öre) sen när jag kom tillbaka så stod han ju där i köket haha!
Då var jag helt slut och gick och la mig och sov.
Sen var det dags att åka till Örebro. Jag somnade innan tåget avgick och sov enda till Kumla. Hem till Patric,  och somnade innan kl 22. Sov i 9 och en halv timma. Hur trött var jag kan man tänka?
Det vart tydligen rätt hårt i lördagskväll.

Idag är det allahjärtans dag och jag hoppas alla får en trevlig sådan.

<3

Kommentarer
Postat av: Michaela

oj, det där lät ju värre än mig tom...

Tur att du kom hem ordentligt =)

2011-02-17 @ 13:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0