Stan

Idag ska jag hem till Johanna en sväng efter jobbet. Fick sluta 1530 idag (fast då började jag ju redan kl 07) Jag ska prova mina datakunskaper på hennes dator som hon har lite problem med, sen blir det nog att fika på stan. Lite gråmulet väder bara, men vad gör det. Annars händer inte så mycket i veckan (förutom Oslo i helgen då )
Jobba, äta, sova. Som för alla andra, typ. Därför blir det inte så mycket.
Jobbet försöker locka med mig till Olearys, två gratis drinkar bjuder de på och sen mingel. Men jag har ju planer, så det blir nog inge med det. En annan gång kanske. After Work en onsdag annars är trevligt!



Stan sen!


Kommentarer
Postat av: W.I.L.M.A

Sjukt fin blogg.

vad händer till helgen?

Kram kram!

2011-04-13 @ 15:17:24
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: Viktoria - Smyckesshop

Hoppas du klarar av att fixa hennes dator :)

2011-04-14 @ 17:03:26
URL: http://viktorias.nu
Postat av: Michaela

två drinkar? generöst =)

2011-05-02 @ 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0