Smakliga och osmakliga bilder

Jag invigde min första dag på jobbet efter att ha haft långhelg med att krascha med cykeln på väg till jobbet. Kracha som att verkligen krascha. Cyklade rakt in i en fotgängare. En stackars man som så oskyldigt promenerade på vägen till jobbet (eller vart han skulle vet ju inte jag) (och särsklilt oskyldig var han inte heller förresten för han vinglade, vinglade till fots, ut lite på gångbanan och det ska man inte göra när jag kommer farandes på cykel. Nu kanske ni undrar vad jag cyklar på, och det är Patrics jättehöga herrcykel. Utan bromsar. Och med hög ram och hög sadel. Så jag krachade i de få meter rullgrus som finns på vägen till jobbet, kanske fyra meter av totalt 2,5 kilometer. Men det är väl den här tiden på året som det ska börjas, med skrubbade knän. Iallafall tills man fyllt tio. Eller tjugofem som i mitt fall. Fall hihi.
Osmaklig bild



Idag har det fikats med denna där.
Smakliga bilder

Kommentarer
Postat av: Ellen

Grymma bilder på maten Limpan. Har du tagit?

2011-04-28 @ 21:19:36
Postat av: Linn

Tack. Ja, dom har jag tagit :)

2011-04-28 @ 22:33:57
Postat av: Sara - Mamma till Liam

mEN LILLA GUMMAN :(



Krya på dina skrubbsår!

2011-04-29 @ 10:43:47
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: elenore

duu den där bilden är inte snäll alltså :p

2011-05-01 @ 21:53:05
Postat av: Michaela

Nämen, stackars! Hoppas du inte fick några bestående men.

2011-05-02 @ 14:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0