Never ending

Det här är nog den lugnaste dagen på hela min karrär här på EDB.
Tur att den förfriskades med en Poolia lunch, eller ja, jag närvarade inte vid själva lunchen, eftersom jag är så cool så jag ställer upp för mina medarbetare och jobbar istället. Sen fick vi ett påskägg också med riktigt äkta påskgodis, ni vet såna färgade ägg och chokladägg i papper.
Nu väntar jag på att klockan ska slå 15:30 så jag kan kila hem. Sen ska jag packa inför Oslo. Försöka få tag på Linnéa och sedan mysa ihjäl mig med Putte som beslutade sig för att inte följa med till Oslo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ju mycket mys sömntuta....Zzz Zzz

2011-04-15 @ 23:28:12
Postat av: Michaela

visst är det snällt att man får påskägg men det var ju typ inget gott godis i....

2011-05-02 @ 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0