Igår

Igår träffade jag Johanna för fika några timmar efter jobbet. Alltid kul att få en uppdatering om vad som händer i hennes liv. Var som vanligt en himla massa skoj!
Idag har jag vaert och solat och det var inte kul! När jag låg där trodde jag först inte att solariet var på alls för det lös så svagt, men klockan hade ju börjat ticka. Så jag låg kvar och tänkte att det var väl bara en väldigt bra fläkt. Det visade sig sen att det var som jag trodde. Bara halva solariet fungerade. Så nu är halva jag brun.
Verkligen. Halva.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Liam

hahah, du får ta samma solsäng igen och vända på dig bara :D

2011-04-14 @ 20:03:19
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Kitty B.

Hejsan! :) var gärna med i min tävling där du kan vinna ett valfritt smycke. Titta in för regler! Kram

Postat av: Michaela

hahahah trisst men roligt =)

2011-05-02 @ 15:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0