Helgen

I helgen har vi inte gjort så mycket. Att vi inte har gjort nåt vore ju inte sant, man gör ju alltid nåt. Igår så skulle Patrics pappa komma över en sväng så vi städade lite. Han hade även med sig mat. Så runt halv sex på lördagskvällen hade vi både ätit och städat och hade liksom inget att göra. Satt och undrade vad alla gör en lördag när man inte går ut. Vi har nog gått ut lite för mycket de senaste månaderna. Vi gick iallafall och solade och sen slötittade vi på tv lite. Eftersom vi somnat så tidigt de senaste kvällen sa jag till Putte, i kväll ska vi vara vakna länge! Detta mest för att vi vaknar så himla tidigt annars. Vi somnade kvart över elva. Så gick det med det.
Vaknade imorse och hade del två av gårdagens problem, vad gör man en söndag när man inte är bakis?
Simon kom förbi en sväng på dagen och jag satt helt inne i mina serier på datorn. Sen har vi tagit en kvällspromenad, mest för att komma ut lite, härligt när det är ljust så länge. Nu har vi ätit mat och nanbröd och konstaterat att vi inte har gjort nått i helgen och att det har vart ganska skönt.
Tyvärr blir det ju ett par lugna helger framöver, eller lugnt blir det väl inte, men ingen alkohol för min del iallafall.
Det finns inte så mycket bilder från helgen som det vanligtvis finns.
Nu är jag lite bitter för att hon i kassan på Ica snodde mina miljoner när jag blev nekad att köpa en trisslott för att jag inte hade leg. Men Patric köpte snus, utan att visa leg. Var det en vinstlott tro? Jag ska spana efter henne på Ica. Ser jag henne inte där så är hon ute och spenderar miljoner. Mina miljoner

Kommentarer
Postat av: Sara

Samma sak hände mig när jag var hemma sist :O

Va äre för stil liksom?!

Jag kom där med barnvagn och min lillebror med (som är 20 kan tilläggas), men nekad att köpa trissen!

2011-04-03 @ 22:36:29
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Alexandra - ♥

Mysiga bilder! :)

2011-04-04 @ 14:23:56
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: e m m i e

hihi söta bilder !

följa varandra ?

2011-04-04 @ 21:17:36
URL: http://oohme.blogg.se/
Postat av: Rebeccas corner

Haha riktigt taskigt faktiskt. Klart man tror det var en vinst bara för det.

2011-04-06 @ 21:06:29
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0