Äntligen 21 april.

Idag tog jag långlunch och åt med Johanna.
Vi åt på en indisk restaurang. Vi åt lamm och jag kan inte minnas att jag har ätit lamm förrut. Det har jag säker, men det var iallafall gott! Och nanbröd såklart.
Sen kilade jag tillbaka till jobbet och slog ihjäl ett par timmar genom att gå igenom ärenden.
Sen slog klockan äntligen 17 och jag fick som alla andra börja min påskhelg.
Den firades in med fika med Sandra och Putte.
Vi valde att sätta oss på Stallbacken, för där var det soligt, men ändå inte överbelamrat med folk.
Och för att det är så himla fint därinne
Mums
Mums.
Det var så soligt och härlig att tillochmed huden luktade sol när man satt där.
Efter det gick vi och shoppade lite på stan
Nu är vi hemma och gör sådär vanliga saker som att betala räkningar och tvättar.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Härligt! =)

2011-05-02 @ 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0