11 april

Måndag igen, men det gör inte så mycket när man har en bra helg bakom sig och en fin vecka att se fram emot. På lördag (jag bestämmer mig för lördag Sara, ska meddela dig om du inte hinner läsa här först) så ska jag till Oslo och det ska bli himla fint att återse Sara och härliga Oslo. Det enda som inte är kul är bussresan dit och hem. Får kolla efter tåg om det finns nåt.

Är faktiskt ganska pigg idag trots att Patric pratade hela hela natten. Det jag minns är: Jag heter Patric P A T R.. sen stötte jag till honom då öppnar han ena ögat och säger 88 07 24 och jag orkar inte lyssna på hans personuppgifter. Sen mumlade han om massa annat konstigt. Jag svarar på det mesta, men egentligen borde han spelas in.

Nu ska jag jobba vidare här.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Liam

Det blir bra det :)

2011-04-11 @ 19:17:54
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Michaela

hahaha ja spela in nån gång =)

2011-05-02 @ 15:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0