Valvaka

På söndag är valet och eftersom jag totalt missade att gå och rösta här på konsulatet på Malta så hoppas jag att alla hemma röstar/har röstat. Jag ska förla valvakan via stream om internet vill samarbeta. Det ska bli spännande. Jag har inte gjort så mycket mer än att kolla på en debatt och jag önskar att jag var lite mer insatt. Det jag istället gör på internet är:

Jag kollar Saras blogg regelbundet och kollar så att hon uppdaterar varje dag och gör hon inte det (som hon inte gjorde idag) så blir jag sjukt orolig eftersom hon kan föda vilken sekund som helst fastän barnet inte ska komma förrän i december. Stanna inne lille vän!
Jag kollar på Ellens blogg och beundrar henne för att hon är bra på matematik!
Jag kollar drömmens blogg efter utlovade turkietbilder som aldrig dyker upp. Nu är förväntningarna högre än sånsin Hanni!
Aja jag tycker det är tråkigt med bloglovin' eftersom jag tycker det är mer spännande att surfa runt på bloggarna, på bloglovin är det ju bara en sida, sen vet man vart man ska gå, inget kul alls, man blir klar på en sekund.

Aja, nattbabbel. God natt och trevlig heeeelg!!

Kommentarer
Postat av: drömmen.

Men har du blivit blind? haha. jag har ju lagt in massa bilder från resan.

2010-09-18 @ 11:53:39
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

var ska dom direktsända? ska också följa det om det går!

2010-09-18 @ 13:51:21
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0