Talar du fjortis språk?

[ ] Fett
[x] Såklart
[x] Allvarligt
[x] Men sluta
[x] Lägg av
[x] Seriöst
[ ] Girl power
[x] Jaa (?)
[x] Men gud
[x] Haha den va roooolig
[x] Den va bra
[x] Han ba (vad ska man säga annars? Och han sa? Det är för långt)
[x] Hon ba
[x] Asså jag fattar inte (standardreplik)
[x] Sa han så
[x] Sa hon så
[x] Skrev han så
[x] Skrev hon så
[ ] typ... mobbat eller vad
[x] eh..
[x] äre
[x] ofta
[ ] te
[x] lätt
[x] Asså hur kan du
[x]Moget
[x] Jassåru
[ ] Men jag ska ta o dra nu
[x] pusspuss på dig med älskling
[x] messaru mig

Ja det gör jag tydligen :(


(När jag inte har nått att sysselsätta mig med fyller jag i en lista. Just nu väntar jag på att maten ska bli klar)

Imorrn hoppas jag på att vara ute mestadels av dagen då jag suttit instängd på kontor hela veckan. Det ska iallafall bli 26 grader så jag hoppas på fint :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett bra äru fjortis eller för jah är

2011-03-11 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0