Ska man bli så trött av att jobba?

Jag vet att jag brukar bli trött när jag har jobbat, men minns inte att det brukar vara såhär illa. Haha. Men idag har vi iallafall börjat lite med den uppgiften vi kommer ha. Jag kommer även att jobba för en annan hemsida för Norge så jag antar att jag kommer att utbildas lite till. Mestadels kommer jag jobba med den svenska sidan. Nu ligger jag och hungrar så jag ska snart ta till mina krafter för att sno ihop lite maaat!


Såhär ser det ut i en typisk Maltesik hamn. Fiskebåtarna är färgglada och sen finns det massa små jollar, den ena mindre än den andra. Så hoppar de små fiskegubbarna ner i de små jollarna och paddlar ut till sina båtar som vanligtvis ligger mitt i hamnen.



Trött tjej. (jag vet att jag hade denna bild uppe nyss, men jag orkar inte ta kort på mej själv ;)












Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

ja de verkar som de :) haha nu lär du somna i tid om kvällarna va?

2010-09-21 @ 21:31:04
URL: http://jennyh.se
Postat av: Michaela

Vad är det du gär på jobbet eg?

2010-09-23 @ 12:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0