Salt

För några dagar sedan såg jag filmen Salt. Jag gillade ju Angelina Jolies film Wanted och jag tycker att hon är en bra skådespelare som agerar på riktigt i svåra filmer och svåra scener.



Jag tyckte att denna filmen var bra, mycket action och Angelina spelar som vanligt bra och är sjukt vacker i vissa scener. Jag tror jag gillar denna film mest för att hon spelar så bra (visste inte ens att jag gillade Angelina så mycket) . Men att scenerna efter att hon har blivit avslöjad och blir jagad är så bra så man tänker, kan man göra så på riktigt, för ibland ser det helt möjligt ut, även om hon egentligen bara borde flyga iväg när hon hoppar mellan fordon till fordon. Jag gillar filmen för att den är snabb, smart och intressant.


Kommentarer
Postat av: sara

Toppen film, såg den för några veckor sen =)

2010-09-26 @ 20:38:13
URL: http://zarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0