Gran Canaria

Jag har lite bilder från när jag var på Gran Canaria i vintras. Oj det är längesen. Var nog där i januari eller februari i år.









Det var sand och palmer runt hela poolområdet.



Det fanns en sån där endless pool utan kant




Hotellet var så stort att man gick vilse både ute och inne.

Vi var där i en vecka och jag har inte så mycket till övers för Kanarieöarna. Har vart på Gran Canaria, Teneriffa och Lanzarote. Även sett lite av Fuerteventura som jag tycker ser ganska dyster ut. Men detta hotellet låg i Maspalomas och där var det faktiskt jättefint.









































Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

vi åkte alltid till gran canaria när jag var mindre, nästan varje år. i like it, känns som ett andra hem :D men det är ju ingen supervärme där haha

2010-09-23 @ 12:36:30
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0