Gissa jobbet.

Det är så mycket sekretess jämt när man jobbar någonstans, men jag vet att vissa vet vart jag jobbar. Men om ni inte kan lista ut det med hjälp av mina ledtrådar då är ni kassa.

* Startades i skåne men och blev riktigt stort ca 2004. 5p
* En av sveriges mest besökta hemsida med ca 1 miljon unika besökare i veckan. 4p
* Alla jag känner har vart inne på sidan och många har även använt den, jag har använt den flera gånger. 3p
* Vissa tycker att det är helt ok att använda sidan, men vissa tycker att det känns skumt. 2p
* Man brukar ofta skoja om sidan och säga : lägg upp den på ** om du inte vill ha den 1p

Haha
Nu vet alla ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Aha, jag tror jag fattar.... =)

2010-10-01 @ 11:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0