Den lilla Nattkoppen

 

Nu ter det sig tydligen såhär att efter Norgevistelsen (låter som en liten semester, men jag var ju trots allt där ett år, och det var ingen semester!!) så lovade jag mig själv att inte äta nudlar mer. Detta var för att jag nästan spydde när jag kom och tänka på nudlar, därför att jag mestadels åt denna delikatess när jag bodde själv, eller själv, jag bodde ju med fenomenala Elin den tiden jag inte bodde med Pontus, men vi laga inte särskilt mycket mat tillsammans då hon nästan alltid var på jobbet eller gymmet. Menmen, nu blev det så att jag råkade köpa koppnudlar, heter det så? Och en kväll vart vi lite hungriga och gjorde varsin kopp nudlar, och det var som att återse en kär gammal ovän som man nu kan tänkas att vara vän med igen.

Så nu har det blivit en nattlig vana, den där nudeln.



Nu blir det ett avsnitt Entourage, och nej, det går inget bra att vända tillbaka dygnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0