Saker

Härligt med en lång sovmorgon idag!

saker som påminnt mig det senaste dygnet om att jag inte är i Sverige
*Jag ska just ner till banken för att lösa ut min check. Jag får altså lönen på en liten handskriven check så hämtar jag ut deni kontanter.
* På bion är det alltid intermission, altså en 15 minuters paus mitt i filmen.
*De säljer öl på bion, och man får inte ha med sig något ät eller drickbart som du har köpt någon annanstans med dej in. Jag fick inte ens ta med en vattenflaska in en gång.
*Alla skriker utan att vara arga.

Aja, nu ska jag ut och hämta min lön. Ska bli skönt med en långhelg. Och som Jennyh skrev, det är trist med ett inlägg utan bilder, men eftersom jag inte har några nya så blir det på hennes Celina som jag tog när vi var på väg till stranden :)


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

aw vilken söt bild :) hoppas allt är bra med dig!

2010-10-02 @ 23:15:55
URL: http://jennyh.se
Postat av: Michaela

skriker de? va jobbigt...

2010-10-06 @ 11:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0