Boxholm är sämst i landet

Surfar runt lite lätt på olika sidor, och en av sidorna jag brukar surfa förbi är corren.se. Ser då rubriken "Boxholm är sämst i landet". Vad fint. Går in på fliken Boxholm och ser att vi har ökat bilbältes användningen från 50% till 90%. Jag kommer ihåg när den undersökningen om bilbälten gjordes. 50% är ju inte så mycket, tänkte då att det inte finns så många bilar i Boxholm så den jäveln som åkte utan bälte passerade nog kontrollen ganska många gånger,vissa har ju som hobby att glida runt i Boxholm så helt omöjligt är det ju inte. Denna gång gällde rubriken företagsamhet. Gången innan bilbälten, gången innan det var det utgångsbetyg för niorna. 3 gånger som jag minns att vi klassats som sämst i landet.Men hur kunde de glömma att några av de som är de bästa i landet kommer härifrån? Jag längtar hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0