Besök

Just nu har vi fått besök av mamma o pappa. De kom vid 1930 och då gick vi ut och åt i Spinola Bay. Sen tog jag mamma och pappa på en prommenad i Portomaso och sedan in på en bar för en öl och sedan gick vi hem och planerade morgondagen lite.

Igår, efter att vi vart på middag med Juuso, hade jag filmkväll i soffan och kollade på härliga filmer som Nightmare before Christmas, Moulin Rouge och Big Fish. Riktiga tjejfilmer kanske haha. Såg Big Fish för första gången eftersom Ellen har promotat den så mycket. Den var faktiskt riktigt fin och jag kommer garanterat se om den snart igen :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Världens bästa film. Jag gråter nästan lite av att bara se fodralet. Mysigt med Björn och Pia!

2010-10-18 @ 10:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0