20101030

Nu är jag på jobbet! kulkul, not för jag är alldeles för trött som vanligt. Igår gick jag ut med Emma Jesse och Petter för att ta en öl. Vi hamnade i St Julians så jag gick hem och hämtade Ponus med eftersom han bara satt hemma. Slutade med att de andra (inte Emma) drack Fernet, men eftersom jag och Emma inte skulle fiska ål så avstod vi. Inget ålfiske - ingen Fernet, reglerna är enkla. Jag drack en öl, de andra destomer. Jag passade redan vid halv tre och de andra drog till strippklubb (a bit early huh). kom hem och kunde ändå inte inte somna, jag var nog alldeles för trött. Vid halv åtta började mina kära hatade arbetarmän som tydligen inte har kommit fram till kina ännu att gräva och gräva och hamra och slamra. så då kunde jag knappt sova i morse heller.

Äh nu måste jag nog jobba lite.

(Tack Sverige för att ni tog mina ord igår, efter postat inlägg kom det nästan inte in några annonser alls. Makt)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jaa det vore nått :D

2010-10-30 @ 11:30:12
URL: http://zarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0