20101027

Hej!
Oj vad trött jag är, blev väckt av Pontus som skulle iväg på möte, så upp och stryka skjorta (som han ändå fick stryka om, hur stryker man en skjorta? inte vet jag tydligen!) Skriva ut dokument, datorn ville inte starta, vad nu? (inte min fina dator som tur va) Seg morgon altså och jag kunde inte somna om. Somnade ju inte förrän 04 igår, vilket är helt normalt när man jobbar till 00 och inte kommer hem förrän runt halv ett. Så nu ligger jag här och tänker på att jag måste åka till jobbet om en timma typ. Ingen pepp infinner sig och hungrig är jag. Har jag alltid haft ett såhär dåligt morgonhumör? Nu skulle jag helst vilja ha en kaffe och en varm macka. Men men, jag får väl gå ut och se vad köket erbjuder.

Slutklagat.

Ha en fin dag!

Hejhej vinter ses om vecka

(bild från tjejhelgen i Vansbro förra vintern)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0