20101021

Oj vad seg jag är idag. Har sovir alldeles för mycket som vanligt. Kommer inte behöva sova en sekund när jag kommer hem till sverige igen. Resan är bokad 3 november. Ska hjälpa min faster att flytta in i sitt nybyggda hus (alla förrymda släktingar flyttar hem verkar det som, bygger hus och flyttar hem, iallafall både Margrete och Elizabeth) Tänkte ta upp träningen igen och med en bror som tränar 7 dagar i veckan så har jag på känn att det kommer gå bra då jag har någon att gå med till gymmet. Träffa min finafina Emma som jag inte sett på så länge. Besöka Frida i hennes nya stora lägenhet på Mariatorget i Stockholm. Ah, det kommer finnas en del att göra. Men det går säkert bra.

Pusshej


Kommentarer
Postat av: dröm.

Mig då? Mig måste du hinna träffa också. Jag tänker iaf träffa dig :)

2010-10-21 @ 19:30:43
Postat av: Sara

Ska du flytta hem? eller vad sker gumman??

Skicka meddeland eom du vill på FB?



Saknar dig!

Puss

2010-10-22 @ 16:47:54
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: charlotte

jag ska också flytta snart o om du ändå har vanan inne kan du ju hjälpa mig med :)

2010-10-23 @ 22:05:06
URL: http://kloppan.wordpress.com
Postat av: emelie

du är för söt Linnan ! när du kommer till sverige så är en barrunda givet ;)

2010-10-24 @ 18:57:41
Postat av: Jennyh på Malta

men hallå vad har jag missat??? ska ni flytta hem?! :(( why?

2010-10-28 @ 23:12:20
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0