Flickrum

Vaknade upp hemma och hörde ett tassande på nedervåningen. Kunde varit vem som helst då det ofta rör sig mycket folk i det här huset. Lite som ett stort kollektiv för vuxna kan det verka som. Jag hade mina chansningar på Elisabeth, men det var mamma som smög omkring. Hon kom upp och väckte mig med en puss.

Rosor från olika nära och kära trängs på mitt rum

Utsikten har ändrats sedan igår

Fler rosor och en studentmössa med alldeles för gammalt datum trängs uppe på ett gammalt hörnskåp.

Jag delade säng med ett svart litet monster och mamma hade bäddat med hjärtan på överkastet.

Här och var kan man hitta en gammal dagbok med svunna bekymmer.


Kommentarer
Postat av: johanna

Fint att du är hemma i Sverige igen <3

2010-11-04 @ 11:52:22
URL: http://yohannaaaa.blogg.se/
Postat av: Michaela

Skönt att vara hemma? =)

2010-11-22 @ 15:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0