Flytt och nytt

God morgon!

Hela morgonen ( ok klockan är inte så mycket än,men sedan 0550 då jag gick upp) har jag virrat omkring i nya lägenheten, bland lådor och påsar och har försökt hitta lite frukost. Vi lyckades flytta allt( ALLT!) igår. Det är bara städgrejerna kvar i förra lägenheten =)
Men jag hittade inte mackorna och delan av kaffebryggaren så det blev helt enkelt gröt (!?)eftersom jag lyckades hitta havregryn, sirap och mjölk. Skivade ner lite äpple i det och ett glas cola till för koffeinen skull!

Det kommer bli fint här så fort vi packat upp allt och fått ordning, då kanske jag kommer lägga upp en bild, eller så lbjuder jag helt enkelt in er alla.


Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Ellen!

Åh, bjud in oss alla (alla)! Jag lovar att komma!! :)

2009-09-28 @ 11:23:03
URL: http://bortsprungenkatt.blogg.se/
Postat av: sara

flytt igen? =) jag hänger intge med :( allt bra med dje limpan? saknar dej massor! En öl med mej 9/10 helgen? PUSS

2009-09-28 @ 12:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0