Confessions of a workaholic

Hej!
Denna vecka har varit jobbigt. Åkt med bussen 0940 varje dag och inte kommit hem förrän 2130, jobbar lite extra varje dag också, men det är det väl värt i slutändan hoppas jag.

MEN, jag har faktiskt vartr ledig, men haft fullt upp i två helger med, förra fredagen tog jag bussen direkt efter jobbet till Oslo. Oslo var helt fantasktisk. Oslo tog emot mig med öppna armar, bjöd mig på solsken och gratis alkohol. Oslo ville att jag skulle vara där, men när jag skulle åka igen på söndagen, blev Oslo kyligt och duggade lite lätt över mig, så som det alltid verkar vara på en söndag i Oslo. Men nu kan jag knappt tänka på annat än den staden. Ta mig till Oslo och till sommar.
Linnea- tack för en fantastisk helg <3

Igår var jag på öppet hus där min brorsa ligger i lumpen, det var kul att få se alla unga killar springa runt med vapen och skrika 'god middag major' en en enda stämma.
Fick själv lust att göra lumpen, mest för att alla skulle bli så förvånade. Så skulle jag gå ut med högsta betyg (betyg?) och alla skulle säga innan att jag inte klarade det.

Idag är det flyttdags.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0