Varm dag med fiske och shopping!


Var en sväng på stan i hettan och handlade inför P&L. Gick sedan ner till slussarna för att vara med Pontus och Anton som satt och fiskade. Blä vad vattnet ser äckligt ut i  Svartån!

Passade på att försöka få lite bränna inför festivalen. Vet inte vad det är för mystiskt runt ljus bakom mig, men det är inte solen eller månen iallafall...



Jag fiskade med benen. Det var jäkligt varmt.




Gick sedan till Svampen för att åka upp och kolla på utsikten, men det hade visst stäng en halvtimma innan vi kom dit- :S

Nu kanske det är på tiden att packa lite inför imorgon,men det är så trist att packa så jag försöker skjuta upp det. Har även uppdaterat Frida under dagen med packningstips, så hon kommer komma som värsta veternen nu :) Sitter i fotbad nu (typ 100 grader varmt i lägenheten, med varm laptop i knät så jag försmäktar). Men jag ska göra mina fötter fina och sedan PACKA. Eller kanske man hinner packa imorrn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0