ang förberedeleser.

Att lägga fram kläder till nästa dag kvällen innan tycker jag är hur bra som helst. Men tydligen är inte detta förberedande ett vad som klassas som normalt beteende. när folk undrar hur jag hinner allt på så kort tid på morgonen så säger jag bara att jag duschar snabbt och fönar håret, jag har ju hm lyckligtvis väldigt tunt hår som torkar på ca två små fläktpustar från fönen. Hittils är allt ok, det är när jag nämner att det bara tar en halv minut att ta på sig kläderna som jag har lagt fram dagen före som de konstiga blickarna och de rynkade ögonbrynen kommer fram. Vad är det som är så konstigt gott folk? Jag vet inte hur det började. Folk kankse tror att det är min mammas fel, och denna freudinspirerade tanken stämmer faktiskt inte alls. Det har nog mer med att göra att jag har garderoben i sovrummet, och för att få en mindre morgonsur kille så började jag för några år sedan att ta ut kläderna som jag skulle ha dagen efter på kvällen. Detta ledde till att jag var tvungen att bestämma kvällen innan också. Detta ledde även till att jag fick mycket dötid på morgonen, vilket ledde till att jag ställde fram väckarklockan och således fick sova längre. Och vem vill inte det? Så alla ni som vill sova lite längre, gör som jag. Och ju fler i blir, ju mindre konstigt blir det. Sedan kan vi kolla konstigt och rynka ögonbrynen åt de som faktiskt ängnar morgonen med huvudet i garderoben istället för på kudden.   God dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0