Jag ska värma dig Lasse!

Vilken helg :) Johanna tog långhelg och var hos mig torsdag till måndag, det var helt ljuvligt och ledordet var nog 'Jag ska värma dig Lasse!' Något som vi hade mycket skoj åt, men för övrigt var humorn ganska låg och det mesta ledde till okontrollerade skratt. Johanna knaprade choklad, och förövrigt knaprades en hel del massa annat bland annat  hela isberg av Ben&Jerrys, soppor av diverse slag och massa massa Farris. Hann även kolla på en dokumentär med Lars Winnerbäck, American Pie 1 & 2, Barnhemmet och Min brors flickvän. Vi han även med en utekväll som var en av de bästa på länge, allt vara bara kul :D

När Johannas tåg avgick kl 1550 så ankom Pontus kl 1530 så då var det bara att kila hem med honom (till en finstädad lägenhet, tack drömmen!) och mysa. Vi gick till Fridays på kvällen och jag åt som jag aldrig sett mat förrut, även om det var det enda jag sett hela helgen.

Det har vart en mycket bra helg!

Kommentarer
Postat av: hanniii

Jag behöver inte berätta för Putte par om Visa-kortet. Dom kunde beställa så man kan hämta ut det på banken. puuuuh! :)

2009-01-20 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0