Längesedan nu!

Ojoj, här var det längesen jag skrev. Och jag som inte ens har haft mycket att göra! :) Helgen var mysig och pussig som vanligt och att åka tillbaka till Oslo kändes sådär.

Men Linnèa från i somras kom tillbaka ENDAST för att det INTE finns några JOBB i Sverige! Jäkla finanskris, vågar ju knappt flytta hem! Norska kronan har ju dessutom gått upp lite så nu ligger min månadslön på  23 800 sek på 150 timmar. Förhoppningsvis får jag jobba mer än så. Och det känns ju inte som jag kommer kunna få ihop det i sverige i nuläget :S

Annars är veckan fulspikad : Idag kvartalsmöte på jobbet
                                                   
Imorgon sova hos Sara
                                                   
Tors träffa Sandra
                                                   
Fredag åka med bussen till sverige kl 17 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0