En tipspromenad om en vän.

Jag och Pontus var för några helger sedan på en födelsedagsfest. Det var Pontus kompis tjej som fyllde. Henne har jag bara träffat flyktigt en gång tidigare, vilket gör att jag inte vet så mycket om henne. Men iallfall hade hennes vänner satt ihop en tipspromenad om hennes bravader. Hon hade råkat ut för både det ena och det andra. Jag tänkte om någon skulle göra en tipsprommenad om meh vad det skulle vara för frågor.
   Jag känner att jag inte har så mycket vänner som jag känt under en lång tid. Jag har ju självklar mina barndomskompisar, men eftersom jag flyttade under gymnasiet så har jag inte så mycket från de senaste åren där tyvärr. Sedan har jag ju mina gymnasiekompisar som kommer från väldigt spridda delar av landet och som mest kände mig under de tre gymnasieåren. Efter det kommer de tre åren i Laxå/ Karlskoga. Med de jag lärde känna där har jag haft mycket kul, men jag hör inte så mycket av dom (förrutom tre stjärnor såklart) Och sedan har jag ju de fantastiska människorna jag lärt känna i Norge, även de utspridda från Sveriges hörn.

Tänk så skulle jag bott kvar i Boxholm, med Johanna, Emma, Anna o Emilie. Vad fint om alla skulle vara samlade,. Tänk så skulle vi alla bo nära varann och träffas hela tiden. Vilka tipspromenader vi skulle kunna  ha ;) Och vad många rätt vi skulle ha!

Tror inte jag skulle lyckas sätta ihop en tipspromenad som alla skulle få alla rätt på. De vänner jag samtal på mig under åren är de finaste som finne, men det är lite synd att inte alla de känner varann och att inte alla bor på samma ställe...Menmen. Jag får hitta på nåt annat tema än mig själv om jag skulle ha födelsedagsfest, och så får jag se till att alla vänner lär känna varann :) (Och även få alla att flytta ihop :D  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0