En dag på gymmet

Igår kom jag till SATS ca kl 19, spinningpasset jag skulle gå på började inte förrän kl 20 så jag hade en hel timma på mig på att göra...vaddå? Jag är så dålig på att gymma och jag ville inte ta ut mig, så jag sprang lite på bandet sedan gick jag in till mattorna där man ska göra sittups och liknande, men jag låg barta där och tittade upp i taket. Som tur var så tittade inte folk snett på mig, då det var en stor man som brevid mig stod på huvudet. Jättelänge! Han stod en stund på huvet och sedan en stund på nacken oxå. Undra om det är bra träning? Spinningpasset var bra, men Jobbigt! =)
Måste skaffa ett tränings program. Får ju det gratis på Sats så det kanske vore en ide?



Kommentarer
Postat av: Träningsmannen

Japp, det hadde absolut varit en bra idè! :-)

2009-02-05 @ 15:33:45
Postat av: Jenny

Jag som trodde du var värsta hurtbullen! :P hehe

2009-02-13 @ 22:15:16
URL: http://jennylindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0