Nattis!!

Det var fint att träffa Sara idag och hon var så fin med jättemörkt hår och vit somrig klänning, och jag glömde såklart kameran! Vi lunchade på lasagne, det var mycket gott. På jobbet gjorde jag en strålande insats enligt mig själv och jag hoppas att jag kan tjäna en hel del i provis eftersom jag bara går på 75% så har jag ju inte så hög grundlön.
Idag började Emma jobba och det firade jag genom att sova extra länge och extra gott just kl 0630! Javisst, nu är det slut med glassigheten för de flesta och jobben drar igång. Elkjöp och Eligiganten hälsar in hösten med favoritlåten Morning Train precis som förra hösten. Ellen har lyckats döda en till fisk och att hon faktiskt är uppfödd med djur av alla dess slag gör mig lite orolig att hon numer inte kan hålla en liten fisk i liv :S Skaffa inget större djur! (en gång tog jag upp mina fiskar ur akvariet och lade dom på verandan när det var vinter, jag var ung och dum och visste inte bättre, det var när jag bodde i Laxå) De blev fiskpinnar iallafall..


Nu--godnatt. (eller bara för att retas lite med Emma ska jag vara uppe några timmar till bara för att jag får och kan)

Kommentarer
Postat av: Ellen!

Jag vet inte vad som hänt. Jag tror snarare fisken är för litet djur för mig! O hur tänkte du egentligen, när du la fisken på verandan, mitt i vintern? haha

2009-08-04 @ 10:38:05
Postat av: emma

thx darling <3 not

2009-08-04 @ 21:36:40
Postat av: Zara

tack gumman =) du får gå in och låna en bild på bilddagboken å mej ;P hahahihihoho!

2009-08-13 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0