Ensam i kväll med Skvaller

Pontus är ute och fiskar ikväll så jag har köpt hem skvaller. Så snart ska jag läsa om Posh,TomKat, Lenardo och de andra stjärnorna. Köpte äevn två Kicks (tidigare, alldeles nyss faktiskt Käck) som jag redan mumsat i mig!
  När jag var och handlade såg jag en liten tjej som gick och handlade helt själv. Hon kanske var 10 år och gick och handlade bröd och pålägg och sånt. Då undrar man lite om hon kanske måste handla själv. Om hon är ett av de barnen 'som lever i det tysta'. Jag ville adoptera henne där och då. Ta med henne, brödet och pastejen hem och göra en macka och mysa till Gilmore Girls. Tänk att det finns såna stackars barn...Usch. Inte kul alls att tänka på.

Nu - skvaller!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

stod det något spännande om posh? :-)

har du bestämt hur du ska göra med skola å jobb?

Kram

2009-08-07 @ 15:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0