Lonley friday in Oslo

Hej!
En hel vecka har passerat och mycket har hänt. Linnea har skaffat en blogg - titta in - minorityoftruth.blogg.se. Pontus har vart på besök hos mig sedan i tisdags, men åkte hem igår.. Det är det som är jobbigt med att ses, att man måsjte skiljas efter bara några dagar. Tänk då när vi bodde ihop och fick träffas hela tiden...Nu längtar jag efter det igen massor! Även om jag tror att det har vart bra att känna på hur det är att bo själv. Annars i veckan har vi mest ätit massa mat, softat och kollat på Lost =) En av de finaste har kläckt en glad nyhet, vet inte hur officiellt det är, men det står ju på hennes blogg, men jag lämnar det upp till henne att länka sig själv :P
I morgon är det dags för att jobba lördag, det var vääldigt längesen sist, men men det fukar det med. Har precis bokat resa hem till sverige, åker hem på torsdag så det är ju inte allt för lång tid ändå. Jag har även bokat P&L nu, så det är fixat =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

ja!! Kolla in min blogg!! Jag behøver besøkare...

2009-04-29 @ 13:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0