Långa avstånd är sämst!



Idag (kväll kl 23) sätter jag mig på bussen och åker hem till Pontus :) Det är sååå segt att vara ifrån varandra och pfta frågar jag mig själv varför jag fortfarande är kvar? Är det bara för pengarna? Jag vet inte, men ändå så är jag här varje vecka. Jag gillar Oslo, men jag gillar Pontus mer...Men jag tror ändå att detta är bra för oss, vi har ju bott ihop så länge och det känns som vi uppskattar varann mer när vi ses, trodde det bara var en klyscha, men det fungerar faktiskt i praktiken.

Igår var jag på ett jättebra spinningpass. Sats-Sykkel-Puls! Hur bra som helst. Efter att ha ställt in cykeln i prima damcykel läge (orkar inte sitta som en ostbåge) sedan var det intervallträning som gällde med fyra pulstoppar. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0