Fredag och fint väder?

Nu har vi haft fint väder hela veckan och när det äntligen vankas fredag så ser det ut som det är helt molnigt?
Men, man kan ju inte få allt?

Igår tog jag en fina med min fina vän Daniel (han heter egentligen Danel, menmen) vi satt ute i solen och bara hade det mysigt,till solen gick i moln och då vart det jättejätte kallt och det är inte lätt att hantera för en man från afrika, och efter det så råkade vi hamna i en japansk tehandel som bjöd oss på te som vi kunde ha när vi gick hem. Mycket bra!

På kvällen gick jag och Elin (ellaumbrella.devote.se) på en promenad. Vi gick förbi slottet och insåg hur välbevakat det var med vakter som marcherade och allt. Självklart hade jag inegn kamera vid något av tillfällena :p

Idag får vi se vad det blir :)

Kommentarer
Postat av: Daniel Temesghen

Daniel inte Danel och ja jag frös som in i helvete:P



ps nu haru min ouppdaterade blogg om tvångstankar och humoristiska skadglädje men en nypa ironi=D

2009-04-03 @ 20:39:43
URL: http://rostiggarage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0