Sverige!

Rapporterar lite från Sverige :) Blåsigt, men ack ljuvligt att vara hemma i en sekund. Dagen började med att man var helt utvilad efter att ha sovit 12 timmar med Olexia snusandes brevid mig :) Åt massa massa god lunch ochb susade sedan iväg till Mjölby och Mantorp för att träffa på Emma min Emma. Gick en sväng inne på Karlsson i Mantorp och drog sedan hem till Emma för lite skvaller och kel med nya katten Zlatan :p
  Nu vankas det snart stek och mousserande vin.


Det är så synd att jag missar festen i Oslo för Frida :( Missar sushin och ölen och det trevliga sällskapet. Aja, det kommer fler helger :D

Nu har jag även laddat upp med nya resorb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0