Min tidning är en allmänn egendom

Av nån anledning har inte Oslo Metro. Trodde det var en tidning som fanns i många länder, men såklart inte här. Det har resulterat i att jag får läsa en tidning som heter Lokal Avisen, eftersom jag övar mig på att vara en storstadsbo (ok, Oslo är inte så stort med sina 550 000 invånare men för mig som har bott på tre olika ställen innan och det största av de hade 8000 invånare, så är det en storstad). Så jag övar mig på att läsa tidningar på bussen och se allmännt uttråkad ut, fast jag tycker att det är hur mysigt som helst med alla morgonmänniskor som luktar nyduschade och nyparfymerade, och många med en varm kopp kaffe i handen :)
   Iallafall var min LokalAvis väldigt tråkig, men som tur var är folk inte så blyga så det var totalt 3 stycken som han läsa den till jag gick av bussen. Och vem vet, kanske nån läser den just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0