Hej då Elenore!

Idag var Elenore på jobbet och sa hej då. Så nu drar hon oxå hem till Sverige. Ska iallafall in till StudentConsulting i morgon för att kolla om de har  nåt nytt jobb till mig. Tänkte faktiskt gå dit innan jobbet, skippa min sovmorgon och allt :P
Jobbade mellan 8-19  idag så jag är ganska trött idag, men jag får ju ändå sova till 0815 och det är ju lite sovmorgon iallafall.
   Idag har man igen plågats i den mördande fula Lefdals-skjortan, måste faktiskt stå ut med den imorrn oxå.

Kom precis på att Elenore inte drar fören om en timma typ. Ska kila ut på gården och se om hon är hemma

Kommentarer
Postat av: Friday

Verkar som att kvällsro fungerade rätt bra ikväll;)

2008-09-01 @ 23:05:34
URL: http://fridaschubert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0