Frida hela veckan

Nu har Pontus kommit tillbaka (i tre hela dagar). Hela förra veckan spenderades med Frida, och oj vad mycket vi hann med. Veckan gick som en susning och snart är det helg igen. Helgen var helt underbar och jag sova totalt 8 timmar på hela helgen. jag o Frida tävlar ju vem som kan komma upp i flest timmar på en månad, och än sålänge leder hon ganska stort...:p
   Pontus ska på arbetsintervju på fredag sedan drar han hem till Sverige igen, så det bli Frida-Linn helg i helgen igen :D
Annars händer inte så mycket. Pontus och jag firar 100 år idag (nästan iallafall.. 5 år och 8 månader :O  )
  Måste ta lite kort o lägga upp på bloggen, kanske jag ska knäppa ett kort på Pontus innan han far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0