Ang tävling

I min och Fridas (fridaschubert.blogg.se) tävling tror jag nog att jag kommer ta hem segern då stackarn var sjuk i flera dagar :( Då ska vi fira att vårt slit är över med att käka på Hard Rock cafè. Tänkte då inviga min nya klänning från Zara, den kan man äta massa mat i utan att man får bullemage som syns. Bäst!!
   Jag älskar Olslo :D Måste bara säga att jag trivs väldigt bra här.
Även om många vänner försvann när sommaren tog slut så finns ju

alltid stan kvar, och det kommer ju nytt folk som
man lär känna. Jag ser fram emot att möta hösten
och vintern här även om det kommer bli
väldigt kallt. Men förhoppningsvis kommer det
bli fint här mot jul med massa belysning och skyltning.
Men hur många som än kommer å går så är ju Pontus
alltid kvar, så länge jag är iallafall. 
Pontus har ju jobb i sex månader framåt som det ser ut
nu iallafall :) Jag kommer nog få stanna på Elkjøp så
länge jag vill, men jag skulle gärna vilja jobba någonstans inne i stan och jag
kan tänka mig att det snart kommer behövas folk på flera butiker och liknande inför julhandeln senare.
Just nu har jag ju iallafall jobb till sista oktober :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hallå :D kul att du skrivet. det är toppen med mig! hur är det med dig, vad gör du om dagarna? blev det något med att åka ivg som flygvärdinna eller hur de va tänkt? sköt om dig!

2008-09-25 @ 15:24:02
URL: http://empapuss.blogg.se/
Postat av: Grannarna

Klart det blev iduns gate Linn, nu är vi grannar också :)

2008-09-25 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0