Trasig spis och kvällsprommenad

När jag skulle laga mat igår så tänkte jag för mig själv när jag slog på två plattor och ugnen, att detta komemr nog inte att gå. Man får inte använda för mycket samtidigt nämligen. Och innan jag hann tänka det nästan så slogs den av. Antagligen gick nån propp eller säkring, men eftersom vi har elskåp a`la 30 tal så vågar jag inte ens kika i dom, så vi får nog ringa nån  idag. Vi tog iallafall alla våra pannor och kastruller och gick hem till Ville och lagade mat :)

Efter maten gick vi en kvällsprommenad längst Karl Johann. Blev mycket förvånad att Pontus ville följa med trots regn, förvånad med glad.
När vi strosade gatan fram så kom vi till ett flott hotell. Därutanför vändade en lång limo och ett tiotal poliser..undra vem som skulle in i den limmon ? Jag ville stå och vänta för att se om det kom ut nån, (antagligen nån politiker eller kunglighet jag ändå inte skulle känna igen) men Pontus tyckte att det skulle var för pinsamt och vi gick sakta sakta, men det kom inte ut nån :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0