Hemmåt

Bestämde mig för att åka hem i helgen iallafall :D Har fortfarande lite hemlängtan fast jag var hemma för två helger sen.. Och det var en del som jag inte hann när jag var hemma förra gången, som att åka med min bror, eftersom han fick körkort i somras :) Jag såg inte ens körkortet :O Kommer till Mjölby kl tio i två och han slutar kl 14, då kommer han å hämtar mig :D
Resan hem kommer ta lite mer än 6 timmar på tåg, och resan till Oslo kommer ta 8,5 timmar i buss... SEGT! Men jag får köpa en bok :) Läste just Joe Hill- En hjärtformad ask, tyckte den var väldigt lik Stephen Kings böcker, sen googlade jag på Joe Hill och fick då se att det var hans son :) Bra att han skriver så kan man fortsätta med sånna böcker,utan att det är Stephen som skrivit dom!
  Skulle googla på en trevlig bild på Boxholm, men det finns ju inga bilder (förrutom på Boxholms tvåan) så jag googlade på Malexander och fick fram en otäck bild på en död polis under en filt. Jobbigt att Malexander alltid kommer vara förknippad med polismord :(


Ajaaa.. nu ska jag nog fortsätta jobba lite :)

Kommentarer
Postat av: CB

Hej Linn! udrade just vart du tagit vägen!=) men efter lite detektivarbete så hittade jag dig allt!

Hur har du det nuförtiden? Det var ju ett tag sen kan man säga!=) Hoppas allt är bra med dig iaf!

vore kul om du hörde av dig! puss o kram! / Björcmann

2008-10-12 @ 10:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0